ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
ΑΡΓΥΡΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ

Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

13:00 -14:00    Προσέλευση – καφές & ελαφρύ γεύμα 

14:00-14:30     Ελληνικά ΜΗΣΥΦΑ: Nέες προκλήσεις και ευκαιρίες για φαρμακεία και επιχειρήσεις 

Ιουλία Τσέτη, φαρμακοποιός, πρόεδρος Δ.Σ. και CEO επιχειρήσεων ΟΦΕΤ, Uni-Pharma ABEE και Intermed ABEE

14:30- 16:00    Οικονομική διαχείριση φαρμακείου

• Προγραμματισμός & Διαχείριση Αποθεμάτων

• Δείκτες Αποδοτικότητας

Ιωάννης Σώρρος, καθηγητής Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς (παρουσίαση)

16:00-16:30       Διάλειμμα για καφέ

16:30-18:00       Workshop: Βιτρίνες και προβολές στους "πάγκους" ως μέσον επικοινωνίας, και όχι ως μέσον αντίληψης,  προς τους ασθενείς - πελάτες ενός Φαρμακείου

Ελίνα Αρμένη, founder & CEO infinitymarketing, trainer φαρμακείων

18:00-18:30      Τάσεις φαρμακευτικής αγοράς και καταναλωτικές συνήθειες – Στοιχεία IMS και ποσοτική έρευνα σε καταναλωτές στην Ελλάδα

Σπύρος Μπόκιας, Business Unit Manager Consumer Healthcare Division

Χορηγός: MENARINI HELLAS

18:30-19:00      Διάλειμμα για καφέ

19:00-21:00      Στρογγυλό τραπέζι "ΜΗΣΥΦΑ και ΓΕΔΙΦΑ: απειλές και ευκαιρίες για το φαρμακείο – ΣΥΦΑ: Ο σύμμαχος του φαρμακείου"

Συντονίζει o δημοσιογράφος του TV100 κ. Παναγιώτης Κρινής

Συμμετέχουν οι κ.κ.:

• Λάζαρος Φαρσάκης, πρόεδρος ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης

• Κυριάκος Θεοδοσιάδης, πρόεδρος Φ.Σ. Θεσσαλονίκης

• Δημήτριος Κούβελας, καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ

• Κωνσταντίνος Παναγούλιας, αντιπρόεδρος ΣΦΕΕ και αντιπρόεδρος Δ.Σ. ΒΙΑΝΕΞ

• Βασίλειος Πενταφράγκας, υπεύθυνος Εταιρικών Υποθέσεων ELPEN και εντεταλμένος σύμβουλος ΠΕΦ

• Σπύρος Κίντζιος, Business Development Manager επιχειρήσεων ΟΦΕΤ και μέλος Δ.Σ. Intermed AΒΕE

21:00                 Δεξίωση

Καθιστό δείπνο με ζωντανή μουσική

 

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

10:00 -10:30       Προσέλευση - καφές με βουτήματα 

10:30- 12:30       Μάρκετινγκ στο Φαρμακείο μέσω της Εφαρμογής Σύγχρονων Εργαλείων

Συντονιστής: Σπύρος Νικολαΐδης, φαρμακοποιός, γενικός γραμματέας ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης

• Μάρκετινγκ στο φαρμακείο με έμφαση στη διαχείριση του μίγματος προϊόντων
Μάρκος-Μάριος Τσόγκας, επίκουρος καθηγητής Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς

• Merchandising στο φαρμακείο και σύγχρονα εργαλεία διαμόρφωσης χώρου
Ευαγγελία Χατζοπούλου, υποψήφια διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς

12:30-13:00        Καθημερινός πόνος και φλεγμονή. Ο ρόλος των ΜΣΑΦ στην αντιμετώπισή τους

Γεώργιος Βοσβοτέκας, ρευματολόγος

Χορηγός: ΒΙΑΝΕΞ 

13:00-13:30        Διάλειμμα για καφέ 

13:30-14:00        Η επιχειρηματική δράση που δίνει προοπτική ανάπτυξης στο φαρμακείο. Τα μυστικά για να επιλέξετε τις κατάλληλες σειρές συμπληρωμάτων διατροφής

Γιάννης Παπαγεωργίου, φαρμακοποιός, επιστημονικός συνεργάτης Health Aid

Χορηγός: PHARMA CENTER

14:00-15:00       Ασφαλιστικό και Φορολογικό: τι σημαίνουν για τα φαρμακεία; 

Παναγιώτης Παντελής, φοροτέχνης λογιστής Α' Τάξης, πρόεδρος ΕΚΟΦΑΝ, φορολογικός σύμβουλος ΕΕΑ

 

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ